Leta i den här bloggen

torsdag 8 april 2010

Måla måla måla

Idag har jag målat 13 beten. Det blev 1 lilla anna, 4 arnö gäddor, 5 crazy stick och 3 ej namngivna wobblers. Jag testade att göra lite nya annorlunda färger, inget revolutionerande på något sätt, utan mer för att variera mig och se vart det leder om det blir något bra att bygga vidare på. Arnögäddorna blev 2 i naturlig färg och 2 liknande cwc´s baby pike, alla blev riktigt fina och det ska bli kul att se dom när dom är klara om några dagar. Wobblerna blev 2 med folie varav en i blå/silver och en i svart/silver/orange och en firecrap. Också dom blev jag mycket nöjd med, jag la inte så mycket energi på dom, men jag tror stenhårt på färgerna. Lilla annan blev en heltsvart med silvercrap. Den får bli testbete för att se hur den modellen blir att fiska med över huvud taget. Den har extreeem slidande gång och borde gå att fiska väldigt fort i ytan så vattnet yr. Dom 5 crazy stickorna är väl dom som jag experimenterat mest med. Alla färgerna där är nyheter på ett eller annat vis bland annat så gjorde jag en green day skitmört som kommer sopa banan med det mesta fråga Tomas... ;)

Bild kommer om någon dag när dom är färdiglackade, första lagret ska jag lägga aldeles snart.

Hade gött så länge och koka in snart igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar