Leta i den här bloggen

tisdag 31 mars 2009

Stilla i verkstaden...







Senaste veckan har det inte varit mkt liv i lilla huset där jag bygger mina beten. Det har fått bli en välförtjänt vilovecka samt mässan under helgen. Sen jag kommit hem och packat upp lite grejer ser det ut som kaos i lugnet som var, men nu blir det snart fart igen.






Jag har fått en massa gäddpluggar som ska målas om till lite folk + att jag får ett gäng själv så det ska bli kul att se vad det blir av det.






Snart är det öppet vatten också så att man kommer ut med båten. Ska bara se till att bli färdig med min båtkärra i skolan så man kan få i skrället. :D Längtar som... till att få utforska mitt ismetevatten med flötestrolling o jerk. Jag tror det kan vara riktigt hett vissa stunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar